Logopede lopšelyje-darželyje dirba
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
7.00–12.30 |
- |
12.30–14.30 |
Antradienis |
7.00–12.30 |
- |
12.30–17.00 |
Trečiadienis |
7.00–12.30 |
- |
12.30–14.30 |
Ketvirtadienis |
7.00–12.30 |
- |
12.30 –17.00 |
Penktadienis | 7.00–12.30 | - | 12.30–17.00 |
Kontaktai
Mobilusis +370 600 16 136
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Kontaktinis laikas |
Pietūs |
Nekontaktinis laikas |
Pirmadienis |
- |
- |
14.30–18.48 |
Antradienis |
- |
- |
- |
Trečiadienis |
14.00–17.00 |
- |
- |
Ketvirtadienis |
8.00–12.00 14.00–16.54 |
- |
12.00–14.00 |
Penktadienis |
|
- | - |
Kontaktai
Telefonas +370 37 38 67 04
Informacija
Logopedo darbo tikslas – laiku nustatyti kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus ir, bendradarbiaujant su lopšelio-darželio mokytojais ir vaikų tėvais, juos įveikti. Logopedas lopšelyje-darželyje dirba su vaikais, turinčiais kalbos, kalbėjimo ir komunikacijos sutrikimų ir rūpinasi jų kalbos vystymosi raida.
Kauno lopšelio-darželio ,,Varpelis“ logopedas
- Įvertina vaikų kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus ir numanomas priežastis, specialiuosius ugdymosi poreikius lopšelyje-darželyje.
- Tikrina vaikų kalbą rugsėjo mėnesį, siekiant nustatyti kalbos ir kalbėjimo sutrikimus, sausio ir gegužės mėnesiais įvertina vaikų, lankiusių logopedines pratybas, padarytą pažangą, nustato pokyčius vaikų kalboje.
- Visapusiškai tiria vaiko kalbą: tartį, žodyną, kalbos gramatinę sandarą, rišliąją kalbą.
- Numato pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus, metodus ir jų taikymą.
- Šalina specialiųjų poreikių vaikų kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Konsultuoja lopšelio-darželio mokytojus, specialiųjų poreikių vaikų tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės pagalbos vaikams teikimo klausimais:
– pataria mokytojams, kaip planuoti papildomą pagalbą kalbos sutrikimų turintiems vaikams.
– pataria tėvams, kaip lavinti vaikų kalbėjimo įgūdžius, palaikyti vaiko pastangas, siekiant geresnių rezultatų. - Dirba su vaikais individualiai ar mažomis grupelėmis taikydamas specialiojo poreikio priemones kalbėjimo ir kalbos sutrikimams įveikti.
- Esant reikalui, sutrikusios kalbos ir komunikacijos vaikams, rekomenduoja Šiaulių r. švietimo pagalbos tarnybos specialistų įvertinimui bei konsultavimui.
- 2 kartus per mokslo metus fiksuoja vaikų pasiekimus, teikia individualias rekomendacines užduotis, siekiant korekcijos tęstinumo namuose.
- Dalyvauja Vaiko gerovės komisijos veikloje.