STEAM veikla „SODINU, AUGINU, TYRINĖJU IR STEBIU“

Tikslas: Stebėti natūralius gamtos procesus auginant ir prižiūrint pačių pasodintas daržoves.

Kokia spalva nusidažo bundanti gamta pavasarį? Kas nutinka sėklytei patekus į žemę? O ką galėtume patys užsiauginti grupėje?

Bandydami ieškoti atsakymų į šiuos ir kitus „Kregždučių“ gr. vaikams iškilusius klausimus, nutarėme paeksperimentuoti – pasisėti agurkų, paprikų, moliūgų, pupų, burokų, pipirmėčių bei pasisodinti keletą svogūno galvelių. Daržovių sėja prasidėjo nuo susipažinimo su tuo, ką sėsime. Vaikai turėjo galimybę matyti ne tik sėklytes, bet ir tai, kas iš jų išauga priskirdami sėkloms jau užaugusį vaisių: agurko sėklai – tikrą agurką, moliūgo sėklai – moliūgą, paprikos sėklai – papriką ir kt. Vėliau šias sėklas sudėjo ant drėgno popierinio rankšluosčio, laistė vandeniu, kad sėklos neišdžiūtų ir stebėjo pokyčius matuodami jau išbrinkusias pupas, svogūnų šaknų ilgį, agurkų daigelius. Nutarę, kad jau galima sėklas sodinti, kastuvėliais supylė žemę  į paletes, kur jas ir pasodino.

Veiklų metu vaikai puoselėjo natūralų ryšį su gamta, stebėjo augalų dygimą ir augimą, tyrinėdami lygino gamtinę medžiagą ir joje vykstančius procesus: sėklas ir iš jų išaugančius daigus, pražystančius žiedus. Vaikai susipažino su augalų priežiūra, t. y. sužinojo, kad pasodintus augalus reikia ne tik laistyti, bet ir patręšti.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Tėvams
  • Mokytojams
  • Mūsų darželis
  • Priėmimas į lopšelį-darželį
Naujienų archyvas