Kauno lopšelis-darželis „​Varpelis“

Kviečiame susipažinti su Kauno lopšeliu-darželiu „Varpelis“?

Kas yra Kauno lopšelis-darželis „Varpelis“?

Toliau šiame tekte Kauno lopšelį-darželį

„Varpelis“ vadinsime darželiu.

Darželis yra vieta, kur mokosi maži vaikai. Darželį gali lankyti vaikai, kuriems yra:

  • 1 metai,
  • 2 metai,
  • 3 metai,
  • 4 metai,
  • 5 metai,
  • 6 metai,
  • 7 metai.

Kiekvieną dieną vaikai darželyje:

  • žaidžia,
  • piešia,
  • dainuoja,
  • sportuoja,
  • mokosi,
  • ruošiasi mokyklai.

Mokytojai rūpinasi, kad vaikai darželyje jaustųsi saugūs ir linksmi.

Mokytojai padeda vaikams atpažinti ir suprasti savo jausmus. Pavyzdžiui, suprasti, kada atsiranda pyktis.

Visi vaikai darželyje yra mylimi ir svarbūs.

Kokia kalba vaikai yra mokomi darželyje?

Vaikai darželyje yra mokomi lietuvių kalba.

Kokie specialistai dirba darželyje?

Darželyje dirba specialistai, kurie padeda vaikams.

Darželyje dirba:

Logopedas

Logopedas padeda vaikams,

kuriems sunku kalbėti ar suprasti kalbą.

Specialusis pedagogas

Specialusis pedagogas padeda vaikams,

kuriems reikia pagalbos mokytis.

Socialinis pedagogas

Socialinis pedagogas padeda vaikams išmokti bendrauti ir draugauti su kitais vaikais.

Psichologas

Psichologas padeda vaikams:

  • suprasti savo jausmus,
  • valdyti savo jausmus.

Pavyzdžiui, suprasti, kada jie yra pikti
ir kaip nebepykti.

Ką daryti, jeigu noriu leisti vaiką į darželį?

Jeigu norite leisti vaiką į darželį,

Jums reikia parašyti prašymą.

Prašymą galima parašyti:

  • Interneto puslapyje

Interneto puslapio adresas yra https://idarzeli.kaunas.lt

  • Kauno miesto savivaldybėje

Kauno miesto savivaldybės adresas yra

Laisvės alėja 96, Kaunas.

 

Jums reikia eiti į Klientų aptarnavimo skyrių.

Klientų aptarnavimo skyrius yra vieta, kur žmonės gali:

  • paklausti klausimų apie savivaldybę,
  • paduoti dokumentus savivaldybei.

Klientų aptarnavimo skyriuje dirba darbuotojai.

Kas yra darželio vadovė?

Darželio vadovė yra direktorė

Lidija Kasiulynienė.

Kada darželis dirba?

Darželis dirba:

  • pirmadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • antradienįį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • trečiadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos
  • ketvirtadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos,
  • penktadienį nuo 7 valandos iki 19 valandos.

Ką daryti, jei turiu klausimų apie darželį?

Jei turite klausimų apie darželį, Jūs galite:

  • Paskambinti į darželį telefonu

+370 37 38 67 04

Koks yra darželio adresas?

Adresas yra Žukausko gatvė 17, Kaunas.

Autoriai

  • Teksto originalą parengė Gintarė Slavinskienė
  • Tekstą vertino: Inga Daraškienė.
  • Teksto vertinimą koordinavo: Ernesta Protasova

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Tėvams
  • Mokytojams
  • Mūsų darželis
  • Priėmimas į lopšelį-darželį